Pokud si koupíte byt nebo dům za účelem pronájmu, budete muset řešit řadu záležitostí, jako např. zajistit soulad s místními předpisy v oblasti nemovitostí, zajistit, aby byla nemovitost udržována v dobrém stavu, včas zajistit všeobecné opravy a údržbu, zajistit zavedení energií a služeb do nemovitosti, vybírat nájemné apod. Všechny tyto věci jsme schopni vyřešit za Vás. I když je nemovitost prázdná, budeme ji během této doby stále navštěvovat a informovat Vás o případných problémech.
Kromě toho poskytujeme i administrativní podpůrné služby zahrnující vystavování faktur nájemníkovi/nájemníkům za nájemné a za poplatek za služby, sledování hotovostních údajů, provedení úhrad za energie, provedení vyúčtování plateb za energie na konci roku apod.
Můžeme Vám rovněž poskytnout službu „vyhledání nemovitosti“ za účelem získání nájemců pro danou nemovitost díky spolupráci s našimi partnerskými realitními makléři, čímž Vám ušetříme čas, který byste strávili kontaktováním různých společností a nejrůznějšími pochůzkami.
Pokud jde o řešení účetních a daňových aspektů vlastnictví či pronájmu nemovitosti, viz část Účetní a daňové služby.